کد خبر: ۱۰۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 10 October 2015
امام جمعه فردیس گفت: سردار همدانی به عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین‌کننده‌ای برای حفظ و حراست از مرقد مطهر زینب (س) در سوریه ایفا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی در گفت وگ با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی در سوریه اظهار کرد: سردار همدانی از فرماندهان شجاع و گران‌قدر دوران دفاع مقدس بود و به عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین‌کننده‌ای برای حفظ و حراست از حرم مطهر زینب (س) در سوریه ایفا کرد.

وی افزود: در شرایطی که جهان اسلام از برخوردهای گزینشی، پدیده تروریسم، افراط‌گرایی و سکوت در برابر جنایت‌های ضد‌بشری و اهانت به مقدسات مذهبی رنج می‌برد، خون پاک شهید والامقام سردار حاج حسین همدانی موجب سربلندی مقاومت، تقویت ایمان و اراده جهادگران در راه خدا شده و تضمین‌کننده پیروزی قطعی با گروه‌های تکفیری و داعش است.

این مقام مسئول سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا در حفظ گفتمان امام (ره) و انقلاب اسلامی نقش اساسی در دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته‌ است.

ایمانی استقلال، احیا و اجرای تعالیم هستی‌بخش اسلام و تعیین حق سرنوشت کشورها توسط مردم را از آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: ملت‌ها با نهراسیدن از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان و الگوگیری از قیام مردم ایران به بیداری اسلامی رسیدند.

امام جمعه فردیس در پایان گفت: سپاه پاسداران در کشورهای اسلامی همسایه با تقویت محور مقاومت ثابت کرد با حمایت و نقش مستشاری به‌ویژه در صحنه جنگ‌های لبنان و فلسطین می‌شود هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به خاک مالید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار