رئیس شورای اسلامی شهرستان ری:
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: بحث‌های ترافیکی موضوع مهمی در شهرهای تابعه شهرستان ری است که از ظرفیت شهرداری تهران برای حل این مشکلات استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ 20 February 2023

به گزارش تابناک تهران، جعفر شربیانی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران و ائمه جمعه شهرستان ری اظهار داشت: از آنجایی که منابع محدود و مشکلات نامحدود است و برخی مشکلات هم اصلا به چشم نمی آید با نقدها از طرف مردم و رسانه ها مصفانه باشد.

وی افزود: شربیانی افزود: اوج خدمت مسئول آنجایی است که مردم کمترین مشکل را داشته باشند، ما باید ثابت کنیم که عزم جدی برای حل مشکلات مردم وجود دارد، یکی از برکات بسیار ارزشمند و مردمی در نظام شکوهمند جمهوری اسلامی پرداختن به شوراها و دخالت دادن مردم در اداره امور است.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان امروز در تلاش هستند تا مشکلات را مرتفع کنند، در حل مشکلات و چالشها بن بستی نداریم یعنی همواره وقتی بررسی می کنیم متوجه راه حل می شویم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: تعریض محور اصلی در حوالی مترو شهر کهریزک و همچنین بازگشایی دسترسی مردم این شهر به آزادراه تهران - قم که مسدود بود، از کارهایی است که در بازدیدهای میدانی احصا و در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران برای رفع آنها، تدابیری اتخاذ شده است.

وی با اشاره به شروع احداث پارکینگ طبقاتی خیابان شهید بغدادی و همچنین ساخت پارکینگ بزرگ در ضلع جنوبی حرم ، افزود: این طرح گره بزرگ ترافیک در سمت آستان حضرت عبدالعظیم (ره) را مرتفع خواهد کرد.

به گفته ایوان ری در جنب برج طغرل یک ظرفیت استثنایی در شهرری و البته سومین سالن همایش های بزرگ در شهر تهران که این مجموعه فاخر در حال تعیین تکلیف شدن است و معتقدیم آنجا باید با یک هیات امنای حقیقی و حقوقی از مسئولان و مردم ری مدیریت شود.

شربیانی با بیان اینکه بودجه شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری ) را در سال قبل، ۱۰۰ درصد افزایش دادیم، اعلام کرد: برای سال ۱۴۰۲ نیز همین افزایش را داریم و تا یکهزار میلیارد تومان بودجه شهرداری منطقه ۲۰ برای سال بعد خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: با کمک بزرگان و حمایت مردم ری، بارقه های امید را در دل مردم روشن کنیم اگر چه در حوزه فرهنگ همچنان عقب ماندگی داریم و باید در این مدت باقیمانده و با استفاده از ظرفیت و استعدادها، کارهای خوبی انجام دهیم.
وی یادآور شد: حل مشکلات پیگیری مجدانه می خواهد همدلی و انسجام، وحدت و هماهنگی موولفه هایی است که اامروز در شهرستان ری به حد اعلای خودش رسیده است.

قاضی عسکر: نیروهای انقلاب منسجم تر عمل کنند

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) نیز در این نشست گفت: همراهی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت خوبی برای نظام جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را دانست برهمین اساس می طلبد که نیروهای انقلاب منسجم و عقلانی تر عمل کنیم و با استفاده از روش های پخته و سنجیده نگذاریم توطئه دشمن دوباره استقرار پیدا کند.

سید علی قاضی عسکر اظهار داشت: در راستای جهاد تبیین، باید اقدامات جدی انجام وکارگروهی در شهرستان ری برای این مهم تشکیل شود.

وی تاکید کرد: یک مقدار جدی تر وارد شویم همیشه باید قبل از وقوع خطر باید پیش بینی های لازم را داشته باشیم اگر انفعالی عمل کنیم آسیب می بینیم.

فرماندار ری: گزارش های مسئولان به مردم باید امیدآفرین باشد

فرماندار شهرستان ری نیز در این نشست گفت: جلسه ما دو وجه دارد یکی بحث هم اندیشی و دیگر تجمیع نظرات و اندیشه ها، بنابراین یکی از برکات این نشستها هماهنگی بیشتر دستگاهها، سازمانها و مسئولان است که از اقدامات هم با خبر شوند و نقاط ضعف یکدیگر را ببینند و نیرو، انرژی و فکرهای خود را برای حل مشکل ها بسیج کنند.

حمید زمانی اظهار داشت: این نشست‌ها باعث می شود تا عده ای جزیره ای عمل نکنند و در مقابل کارهای دیگر دستگاهها عمل موازی کاری صورت نگیرد، در کنار گزارشاتی هم به مردم داده می شود که از اقدامات در حال انجام با خبر شوند و این گزارشات می تواند امید آفرین باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار