رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه از افزایش ۵٠ الی ۶٠ درصدی پوشاک عید نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: مردم از بازار پوشاک استقبال نمی کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 15 February 2023
حسین بیات در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص عرضه پوشاک ایام عید اظهار کرد: درحال حاضر در حراج زمستانی پوشاک هستیم، از پوشاک عید استقبال نشده و حتی اجناس زمستانی هم به شکل قابل قبولی به فروش نرفته در شرایطی که در سنوات گذشته از ۱۵ بهمن اجناس عید به بازار می‌ رسید.
 
وی افزود: اغتشاشات اخیر بر میزان فروش البسه تاثیر منفی داشت، زیرااوج فروش در پاییز است، اجناس عید هم از شنبه الی یکشنبه عرضه می شوند و قیمت ها عموما بسیاربالاست چرا که تمام پارچه های ما وابسته به قیمت دلار است. 
 
رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرمانشاه در خصوص تولید لباس و قیمت بالای آن افزود: استان کرمانشاه تولید لباس ندارد و تنها ۱ الی ۲ درصد لباس‌های موجود در بازار استان تولید داخل هستند و تمامی لباس‌های ما وارداتی از استان تهران می باشند.
 
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: امسال قیمت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰ الی ۶۰ درصدی داشته و متاسفانه نمی‌توانیم به کاهش قیمتها امیدوار باشیم چون تمام خریدها براساس دلار ۴۶ هزار تومان بوده است. 
 
بیات تاکید کرد: در حال حاضر بطور میانگین قیمت یک مانتو اسپرت بین ۵۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان است و همین مانتو به همراه شلوار بیش از ۱ الی ۱میلیون و۲۰۰ هزارتومان هزینه دارد قیمت مانتوهای  مجلسی هم ۱میلیون و ۲۰۰ الی  ۲ میلیون و ۵۰۰هزارتومان می باشد.
 
وی گفت: اکنون واحدهای عرضه کننده کیف، کفش، مانتو و پالتو در حراج زمستانی قرار دارند و تخفیفات این حراج‌هااز۲۰ درصد آغاز می شود. 
 
بیات تاکید کرد: متاسفانه افزایش قیمت اجناس و تورم منجر به رکود بازار می‌شود چون قدرت خرید مردم پایین آمده و در حال حاضر با توجه به وضعیت معیشتی مردم اولویت مواد غذایی سپس پوشاک می باشد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار