نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی: انتقال ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه ای سنگین است که به خوبی ایفا نشده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱ 09 February 2023

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در نشست «نقش رسانه در انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جدید» گفت: در انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به خوبی عمل نکردیم و همین امر سبب شد که رهبر انقلاب جهاد تبیین را یادآور شوند؛ متأسفانه فلاکت دوران پهلوی را حتی برخی مسن ترها نیز از یاد بردند؛ البته برخی فعالیت های نظام در رسانه به خوبی منعکس شد مانند حضور در جبهه مقاومت زیرا دشمن با تمام توان آمد که مردم را در مقابل دولت قرار دهد اما ما توانستیم جبهه مقاومت و مدافعان حرم را محترم و مقدس جلوه دهیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران گفت: در یکی از دولت ها، بارها از وزیر مسکن خواستیم برای افتتاح مسکن مهر پردیسان به قم بیاید که هر هفته برنامه را کنسل می کرد؛ بعدها فهمیدم که او با همسرش به تفریح رفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه ملی در خصوص هک شدن پمپ بنزین ها به خوبی عمل کرد گفت: چندی بعد از حمله سایبری به سامانه پمپ بنزین ها اخبار پشت پرده به دست ما رسید و حکایت از نقش بلندمدتی برای ایجاد آشوب در کشور داشت که توسط حرکت درست رسانه این نقشه خنثی شد.

وی گفت: در بعضی موارد نیز شکست خوردیم و به موقع عمل نکردیم یا اینکه روایتگری های متعددی داشتیم و مردم را دچار تشتت اطلاعات کردیم؛ نمونه آن مرگ خانم مهسا امینی بود که با تأخیر زیاد انجام شد و سپس روایت های متعدد داشت.

وی با اشاره به اینکه در حادثه زندان اوین روایت های متعددی توسط رسانه ها مطرح شد، تصریح کرد: رسانه های دشمن علی رغم تعددی که دارند یک خط رسانه ای را دنبال می کنند و یک نتیجه را در شکل دهی به اذهان عمومی ایرانیان می گیرند.

وی گفت: ما مسؤولین نیز به موقع صحبت نمی کنیم و جایی که نباید حرف می زنیم؛ برای مثال نماینده مجلسی بیان می کند 92هزار میلیارد تومان اختلاس در فولاد مبارکه صورت گرفته است و پس از آن رسانه دشمن با تمام توان آن را انعکاس می دهد و وقتی در اعداد ریز می شویم می بینیم اصلا اختلاسی صورت نگرفته است اما کار از کار گذشته و دیگر نمی توان آن را از ذهن مردم خارج کرد.

امیرآبادی عنوان کرد: 6سال است که عضو هیأت رئیسه مجلس هستم و حقوق نمایندگان نیز در هیأت رئیسه تعیین می شود و هیچ گاه در این مدت حقوق نمایندگان بیشتر از حقوق کارمندان افزایش نیافته است اما اخیرا عنوان کرده اند که حقوق نمایندگان 50درصد زیاد شده و در همین حین اعتراضات زیادی به من در خصوص مسأله ای که وجود ندارد رسیده است.

وی با اشاره به شفافیت آراء نمایندگان مجلس اظهار داشت: علاوه بر شفافیت آراء نمایندگان، شفافیت آراء شوراها، مجمع تشخیص و حقوق مزایا در یک قانون شفاف اعلام شد اما کسی این اقدام مجلس را منعکس نمی کند زیرا قدرت رسانه ای دشمن بسیار قوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار