سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار طالقان در توسعه صنعت گردشگری گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از اصلی‌ترین اقداماتی است که برای توسعه این صنعت در طالقان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 06 February 2023

به گزارش «تابناک البرز» یحیی دارایی در بازدید از ظرفیت‌های گردشگری طالقان گفت: طالقان از جنبه‌های بسیار به خصوص برخورداری از ظرفیت‌های طبیعی برای توسعه گردشگری استان اهمیت دارد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه طالقان دارای ۸۴ اثر تاریخی ثبت ملی شده است، افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های مختلف، تاریخی، طبیعی، بومگردی و گردشگری مذهبی طالقان می‌تواند توسعه گردشگری در منطقه را به همراه داشته باشد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در این سفر نیمروزی به طالقان به همراه فرماندار با چند تن از سرمایه‌گذاران ملاقات و در خصوص رفع ۲۰ مورد از مشکلات احصاء شده دستورات لازم را به معاونین ابلاغ کرد.

دارایی با بیان اینکه طالقان همه بسترهای گردشگری را در فصول گرم و سرد سال دارد، اظهار کرد: حدود ۲۵ مورد هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و اقامتگاه بومگردی در این شهرستان برخی زیرساخت‌های گردشگری شهرستان را تشکیل می‌دهند که نیاز به تقویت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار