فرماندار تهران با اشاره به فراهم بون مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: ستادهای 20 گانه انتخاباتی مناطق شهر تهران تشکیل شده و ابلاغ های لازم در این خصوص صادرشده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 10 October 2015
عیسی فرهادی با اشاره به اینکه امور پشتیبانی مربوط به ستادهای انتخاباتی در حال انجام است افزود: منتظر صدور دستور شروع رسمی فرآیند انتخابات از سوی وزرات کشور برای آغاز فعالیت های مرتبط با اجرای انتخابات پیش رو هستیم.

وی با بیان اینکه در شهر تهران 18 ستاد انتخاباتی منطقه ای تشکیل شده است گفت: دو ستاد انتخاباتی نیز در بخش های کن و شهر آفتاب از توابع شهرستان تهران تشکیل شده اند.

* کودکان؛ آینده سازان فردای ایران

معاون استاندار تهران با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه هفته ملی و روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: به مناسبت هفته کودک و نوجوان برای آشنایی بیشتر با فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز تقدیر و تشکر از زحمات کانون در این نمایشگاه حضور پیدا کردم.

فرهادی با بیان اینکه به دلیل حساسیت فعالیت کانون ارتباط بسیار خوبی بین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برقرار است افزود: این برای چهارمین بار است که از ابتدای سال تاکنون بین مسئولان دو نهاد رفت و آمد صورت می گیرد. 

فرماندار تهران کودکان و نوجوانان را آینده سازان فردای کشور ذکر کرد و گفت: هرچقدر به بچه ها بیشتر توجه شود و بر روی استعدادیابی آن ها کار شود بهتر است.

وی تعلیم و تربیت، روانشناسی، خط، نقاشی، مطالعه، نجوم و سایر موارد را از نیازهای کودک و نوجوان امروز دانست و گفت: نشاط آینده هر جامعه را کودکان و نوجوانان امروز رقم می زنند.

فرهادی با بیان اینکه در قرن حاضر به عنوان قرن ارتباطات و اطلاعات میلیون ها سایت مسموم در سطح دنیا برای پرکردن اوغات فراغت فرزندان ما به طور شبانه روزی فعالیت می کنند تاکید کرد: باید دلسوزان نظام و دست اندرکاران مرتبط با بخش تعلیم و تربیت و همه افرادی که به ایران دل بسته و نگران آینده کشور هستند تلاش کنند تا راه نفوذ این برنامه ریزی های مسموم سد شود و به جای آن اوغات فراغت سالم شامل علم، دانش، معرفت، شجاعت و... برای کودکان و نوجوانان ایجاد شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار