مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام؛
مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام گفت: تقدیراز برگزیدگان «خانه مادری» درجشن ولادت حضرت زهرا (س) این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 18 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مریم بیگ محمدی در این آیین اظهار داشت: امروز و در جشن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) از ۲۵ اثر برگزیده پویش خانه مادری تقدیر شد.

وی افزود: در مجموع ۶۰۰ اثر برای طرح «خانه مادری» با موضوعاتی از قبیل تبیین مکتب فاطمی و قیام حضرت زهرا (س)، تبیین جایگاه معنوی و سیاسی حضرت زهرا (س)، تبیین ولایت اجتماعی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا (س) بنیان گذار مکتب مقاومت و اعتراض در برابر انحراف در جامعه اسلامی، سبک زندگی حضرت زهرا (س)، مکتب تربیتی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا الگوی حضور و مشارکت اجتماعی زن مسلمان و تلاش بانوان برای احیای خانه مادری (هیئت ما خانه مادری ماست) در قالب کلیپ، پادکست، نقاشی، دل نوشته، عکاسی و… به دبیرخانه پویش «حرف آورد» ارسال شد.

مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام گفت: گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، ترویج نگاه گفتمانی و تمدنی به زن، افزایش نرخ مشارکت زنان در مسائل اجتماعی و معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان و پیشران در گفتمان الگوی سوم زن، از اهداف کلی برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در استان ایلام است.

بیگ محمدی با بیان اهمیت نقش زنان در حفظ سنگر خانواده و همچنین جامعه به تلاش دشمن در خدشه دار کردن این نقش خطیر اشاره کرد و افزود: زن در جامعه اسلامی از ارزش و جایگاه والایی به لحاظ قرارگرفتن در محور خانواده برخوردار است و دشمنان برای خدشه‌دار کردن این نقش تلاش می‌کنند که همواره با بصیرت و درایت بانوان مؤمن و متعهد ایران اسلامی ناکام می‌مانند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار