مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۰ طرح ورزشی که سالها به دلیل نبود اعتبار نیمه کار مانده بود، تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸ 10 January 2023

به گزارش تابناک تهران، علی جوادی روز سه شنبه در این باره گفت: امسال سالی استثنایی برای ورزش تهران است چراکه ۱۰ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح کردیم و ۱۰ طرح دیگر هم در ایام مبارک دهه فجر بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه این طرح ها سالها به دلیل نبود اعتبار به صورت نیمه کاره خاک می خورد، ادامه داد: افتتاح این تعداد طرح بی نظیر و بی سابقه است و با روحیه و مدیریت جهادی در دولت سیزدهم رقم خورد.

این مسئول افتتاح مجموعه ورزشی بانوان حصارک در بهارستان را یکی از شاخص ترین این طرح ها عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان های پاکدشت، ملارد، رباط کریم و قرچک هم در دهه فجر بهره برداری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نگاه ما در تعریف طرح های ورزشی به شهرستان ها و مناطق کم برخوردار است تا سرانه ورزشی این مناطق بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای این طرح های ورزشی هزینه شده اما ارزش واقعی و به روز آنها با توجه به قیمت زمین و... به هزار میلیارد تومان می رسد.

اتفاقات خوب ورزش تهران به دلیل حمایت دولت مردمی است

جوادی همچنین گفت: در یک سال گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اتفاقات خوبی رخ داد که منشا آن تغییر رویکرد آن برای حمایت از ورزش در دولت مردمی است.

وی گریزی هم به ورزش روستایی زد و اظهار داشت: سالن های روستایی با رعایت مقررات به دهیاری ها واگذار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: با این واگذاری تعمیر، نگهداری و مدیریت سالن های ورزشی در اختیار خود مردم روستاها قرار می گیرد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار