مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان هم اکنون برفی است اما هیچ ترافیک در آنها را شاهد نیستیم.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 05 January 2023

محمدرضا زمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در گردنه نعلبندان محور قدیم قم- تهران از ساعت ۶ صبح امروز آغاز و به دنبال آن شن و نمک پاشی در این محدوده آغاز شده است.

وی یادآور شد: تا ساعتی قبل تمام راه های ارتباط این شهرستان شاهد بارش باران بود اما اکنون با بارش برف در تمام سطح شهرستان مواجه هستیم.

زمانی اظهار داشت: تمام نیروهای راهداری شهرستان و دستگاه های خدماتی در وضعیت آماده باش قرار دارند تا مانع از بروز هر نوع حادثه ای شده و در صورت وقوع سانحه ای نیز به سرعت وارد عمل شوند.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری با بیان اینکه برای جلوگیری از یخ زدگی، همچنان عملیات شن و نمک پاشی تداوم دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان از هر نوع سفر غیر ضروری خودداری کنند، اما در صورت لزوم به حتم از سلامت خودروی خود مطمئن باشند و با نقص فنی وارد جاده نشوند.

وی اضافه کرد: به تمام مسافران و رانندگان توصیه می شود در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

زمانی تاکید کرد: مسافران پیش از اقدام به سفر از طریق شماره تماس ۱۴۱ یا اپلیکیشن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار