فرمانده انتظامي شهرستان "ني ريز" استان فارس از دستگيري فردي که در قالب سرمايه گذاري در امورات املاک اقدام به اخذ وجوه نقد زيادي از شهروندان كرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 09 October 2015
سرهنگ عزيز برزگر در تشريح اين خبر، گفت: به دنبال شکايت چند نفر از شهروندان مبني بر اينکه فردي با اغفال آنها و با طرح موضوع سرمايه گذاري در بنگاه املاک، اقدام به کلاهبرداري مبالغ زيادي کرده و متواري شده است، موضوع در دستور کار پليس شهرستان " ني ريز" استان فارس، قرار گرفت.

وي ادامه داد: با انجام فعاليت هاي اطلاعاتي و پليسي، مأموران مخفيگاه اين كلاهبردار را شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي در يک اقدام ضربتي وي را دستگير کردند.

برزگر با اشاره به اينكه در تحقيقات و بررسي هاي انجام گرفته، مشخص شد، اين فرد كلاهبردار، حدود سه ميليارد ريال از شهروندان كلاهبرداري كرده است، گفت: متهم با تشكيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد.

برزگر در پايان ضمن هشدار به افراد سود جو و کلاهبردار در رابطه با اينکه هرگز از نگاه تيزبين پليس دور نمي مانند، به شهروندان توصيه کرد: پيش از هرگونه سرمايه گذاري در امور مختلف، حتماً از اصالت افراد و شرکت هاي طرف قرارداد اطمينان حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار