نایب رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
نایب رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه از حضور سه تکواندوکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی برای نخستین بار در تاریخ تکواندو بانوان استان خبر داد و گفت: دو هوگو پوش کرمانشاهی با حضور در رقابت های آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان موفق به کسب دو مدال نقره شدند.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 31 December 2022

فرزانه تابناکپور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رقابت های آزاد کشوری جوانان وبزرگسالان در بخش بانوان تحت عنوان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی باحضور ۷۰۶ تکواندو کار به مدت چهار روز به میزبانی فدراسیون تکواندو در سالن خانه تکواندو برگزار شد و در این رقابت ها دو تکواندو کار کرمانشاهی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شده و به سبب این قهرمانی موفق به حضور در اردوی تیم ملی شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: هیات تکواندو استان کرمانشاه با برنامه ریزی چند ساله و سرمایه گذاری در رده های پایه توانست برای نخستین بار در تاریخ تکواندو استان  سه تکواندو کار را به عرصه ورزش ملی وارد کند، در این راستا دوتکواندو کار سحر مرادی در وزن۶۷-کیلوگرم و آتوسا پروین در وزن ۷۳-کیلوگرم در این رقابت ها حضور پیدا کردند، سحر مرادی در رقابتی نزدیک، بازی فینال را با نتیجه ۹ بر ۸ به حریف قدرتمند خود واگذار کرد و به مدال نقره این رقابت ها بسنده کرد.

وی افزود: آتوسا پروین دیگر نماینده استان نیز چهار رقابت سخت و نفس گیر را پشت سر گذاشت و در رقابت فینال بازی را به حریف خود واگذرا کرد و نایب قهرمان وزن ۷۳-کیلوگرم شد.

وی خاطر نشان ساخت: کوثر اساسه دیگر نماینده استان کرمانشاه است که چند سال پیاپی در عضویت تیم ملی تکواندو بوده و در اغلب اردوهای تیم ملی نیز حضور داشته، او در چند ماه اخیر دچار آسیب دیدگی شده بود که خوشبختانه بهبود یافت.

تابناکپور تاکید کرد: کوثر اساسه با نظر و صلاح دید کادر فنی تیم ملی تکواندو  به همراه سحر مرادی و آتوسا پروین  به اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی ۲۰۲۳ دعوت شدند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار