فرمانده انتظامی شهرستان قم از تشکیل تیم ویژه برای شناسایی عامل تیراندازی شب گذشته به یک روحانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ 31 December 2022

به گزارش تابناک قم، روز پنجشنبه هفته گذشته یک راکب موتور سوار در حوالی خیابان دروازه ری قم با اسلحه مبادرت به تیراندازی به سمت یک روحانی به نام حجت‌الاسلام عباس دهقانی اشکذری که از جانبازان دوران دفاع مقدس بوده، می‌کند که دو گلوله به پا و ناحیه شکم این روحانی اصابت می‌کند.

با انتقال وی به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت قم، این روحانی تحت عمل جراحی قرار گرفته و هم اکنون حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه نیز در تماسی با سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم، حادثه پیش آمده برای این طلبه را پیگیری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز در خصوص این حادثه گفت: دو روز گذشته راکب یک دستگاه موتورسیکلت با شلیک دو گلوله به پا و شکم یک روحانی منجر به مجروحیت وی شد.

سرهنگ امیر مختاری افزود: در پی این حادثه، روحانی مضروب بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و با حضور مأمورین انتظامی پرونده اولیه‌ای جهت شناسایی راکب موتور سیکلت تشکیل شد.

وی گفت: هنوز انگیزه ضاربین در خصوص تیراندازی مشخص نیست و تلاش برای شناسایی عامل این حادثه در دستور کار قرار دارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، اقدامات درمانی لازم در بیمارستان برای این روحانی مضروب انجام شده و حال عمومی وی مساعد است.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه به عنوان نماینده آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با حضور در بیمارستان از حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دهقانی عیادت کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار