سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه به دلیل باد شدید شب گذشته هم اکنون در تامین برق خطوط فشار ضعیف دچار مشکل هستیم، گفت: در تلاش هستیم تا برق ساکنان شهرهای استان تا شب وصل شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 09 October 2015
به گزارش تابناک مازندران محمد رضا تیمورنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار  در ساری، اظهار داشت: با تلاش نیروهای شرکت توزیع برق استان، خطوط 20 کیلو ولت استان که شاهد قطعی برق بوده، تا صبح امروز برق‌دار شده است.
وی افزود: اکنون در خطوط فشار ضعیف شهرهای استان دچار مشکل هستیم که تلاش داریم ارتباط برق ساکنان این شهرها تا امشب وصل کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه مناطقی از شهرهای ساری، قائم‌شهر، جویبار  و شمال بابل به دلیل پارگی سیم‌ها شاهد قطعی برق بودند، تصریح کرد: خوشبختانه مشکل قطعی برق در دو شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی نداشته که از آنان به عنوان معین شهرهای دیگر استان استفاده شده است.
تیمورنژاد با بیان اینکه هم اکنون قطعی برق در بخش‌های از مناطق کوی کارمندان، آزادی و دخانیات وجود دارد، گفت: قطع برق منطقه دخانیات ساری برقرار نشده است.
وی شهرهای درگیر قطعی برق را تاکنون شهرهای ساری و جویبار اعلام کرد و افزود: امیدواریم در صورتی که وضعیت هوا بدتر نشود، ارتباط برق شهرهای استان را تا امشب وصل کنیم.
باد شدید به سرعت 85 تا 110 کیلومتر بر ساعت شب گذشته شهرهای مازندران را درنوردید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار