توسط مدیر کل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان هرمزگان انجام شد
تابناک هرمزگان// مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان از مدیران و کارشناسان مدیریت های توسعه سازمان و تحول اداری و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تقدیر نمود.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 27 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// در راستای پاسداشت راه شهدای گرانقدر و جذب و تبدیل وضعیت استخدامی تعداد 675 نفر از فرزندان معظم شاهد و ایثارگر، از تلاش های ارزنده مدیریت های منابع انسانی ، توسعه سازمان و تحول اداری و همکاران آنان تشکر و قدردانی بعمل آمد.
 طی مراسمی که برگزار گردید از طرف عطا ناوکی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اهدای لوح تقدیر توسط نماینده ایشان،عبدالرضا قاسمی رئیس اداره اشتغال اداره کل بنیاد شهدا از مدیران و کارشناسان مدیریت های منابع انسانی، توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه تقدیر شد.
 متن تقدیرنامه بشرح می باشد:
 با سلام
 
شهیدان کشتگان راه دوست و سربلندان عرصه عبودیت و بندگانی اند که بر بلندای همه زیبایی ها تکیه زده اند.
آنها بریده اند از این خاک، اسرار ملکوت و افلاک را به نظاره نشسته اند و گوششان ترنم زیبای ( ارجعی الی ربک ) را شنیده، به نوای( فادخلنی فی عبادی و ادخلی جنتی ) در جنات عدن خداوند، در حلقه رندان عاشق و عباد صالحین ( عند علیک مقتدر ) قرار یافته اند.
آنها با دریدن حجاب خودی، از میان برخاسته و کمر به بندگی حضرت دوست بسته اند.
از زحمات حضرتعالی در پاسداشت راه شهدای گرانقدر، در جذب و تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان معظم شاهد و ایثارگر در آن دستگاه صمیمانه سپاسگزارم و به یمن تلاش های ارزنده تان، این« لوح تقدیر» حضورتان تقدیم میگردد.
 امید است در ظل عنایات حضرت حق و توجهات خاصه امام عصر ( عج ) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی ) موفق و پیروز باشید.

 عطا ناوکی - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار