مازندران بزرگ، مازندران واحد باید مد نظر باشد، همه باید به دنبال این باشیم که مازندران را با همین جغرافیا و نقشه‌ای که در حال حاضر هست، تقویت کنیم
کد خبر: ۱۰۸۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 25 December 2022

به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران در مراسم افتتاح دفتر استانداری در غرب استان با عنوان اینکه همه باید به دنبال تقویت مازندران بزرگ باشیم، گفت:

مازندران بزرگ، مازندران واحد باید مد نظر باشد، همه باید به دنبال این باشیم که مازندران را با همین جغرافیا و نقشه‌ای که در حال حاضر هست، تقویت کنیم. ‎

سیدمحمود حسینی پور در مراسم افتتاح دفتر استانداری در غرب استان با عنوان اینکه همه باید به دنبال تقویت مازندران بزرگ باشیم، خاطرنشان کرد:

"مازندران ظرفیت این را ندارد که کسی به دنبال تجزیه آن باشد. مازندران بزرگ، مازندران واحد باید مد نظر باشد، همه باید به دنبال این باشیم که مازندران را با همین جغرافیا و نقشه‌ای که در حال حاضر هست، تقویت کنیم.
حسینی‌پور اظهار امیدواری کرد: با تقویت مازندران بتوانیم تمدن بزرگ این استان را در فضای اقتصادی - که می‌توانیم نقش موثری را در کریدور شمال جنوب برقرار کنیم - با محوریت مردم همه شهرستان‌ها رقم بزنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: ما یک مسئله استراتژیک داریم که آن مازندران بزرگ و قوی است. گاهی مواقع از گوشه و کنار، برخی مسائل به گوش آدم می‌رسد که نگران‌کننده است و آن افراد یا ناآگاه هستند و یا معلوم نیست به دنبال چه اهداف و برنامه‌هایی هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار