همایش "همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک
همایش "همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک" با حضور سردار "حسن خانی" فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس شورای شهر و مدیرعامل ترافیک شهرداری تبریز و مدیران حوزه ترافیک شهری برگزار و در خاتمه از مسئولانی که همیار پلیس راهور بودند، تقدیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 08 October 2015

به گزارش تابناک تبریز سردار محسن حسن خانی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در همایش "همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک"، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته با آموزش های ارائه شده پلیس راهور استان آذربایجان شرقی از طریق اداره آموزش و پرورش، 360 هزار دانش آموز همیار پلیس در سطح استان داریم.

وی گفت: آموزش همیار پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در سطح مدارس تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات فوتی دارد.

وی به حضور دو هزار و 500 فرهنگ یار ترافیک پلیس در این استان اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت بسیار بزرگ و عظیم این دانش آموزان استفاده کنیم و با ارائه آموزش های لازم و ترویج فرهنگ درست رانندگی و ترافیک در ارتقای وضعیت فرهنگ ترافیکی کشور کوشا باشیم.

سردار محسن حسن خانی با بیان اینکه طی چهار سال گذشته با وجود افزایش جمعیت و خودروها بیش از 300 نفر کاهش کشته تصادفات داشته ایم؛ کاهش چشمگیر تلفات سوانح را حاصل فرهنگ سازی و تربیت جامعه از سنین پایین دانست.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان از تعامل مناسب و دوجانبه پلیس و آموزش و پرورش استان خبر داد و تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و علاوه بر حوزه راهور در دیگر حوزه های پلیسی نیز با آموزش و پرورش همکاری داشته باشیم.

کوچکترین اشتباه و سهل انگاری در امنیت میتواند به فجایعی بزرگ تبدیل شود.

محمد امین فر رییس دانشگاه علمی و کاربردی آذربایجان شرقی در نشست علمی تبیین رویکرد علمی و دانشی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، با اشاره به فاجعه ی منا و کشته شدن بیش از شش هزار حجاج بیت الله الحرام تاکید کرد: این حادثه معرف اهمیت کار مجریان امنیت است چرا که کوچکترین اشتباه و سهل انگاری می تواند به فجایعی بزرگ تبدیل شود.

امین فر با ستایش هدایت مدبرانه و قدرتمندانه سکان کشور توسط رهبر معظم انقلاب گفت: خدا را بابت داشتن کارکنان انتظامی خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی شاکریم که باعث بالارفتن عزت و قدرت کشور در منطقه و جهان می شوند.

وی گفت: میزان موفقیت های ماموریت های پلیسی با انضباط و موضوع یابی های علمی در عرصه ی انتظامی بالاتر می رود.

وی با اشاره به دو دانشگاه انتظامی امین و علمی کاربردی نیروی انتظامی در سطح استان گفت: می توان میزان موفقیت های ماموریت های پلیسی را با انضباط و موضوع یابی های علمی در عرصه ی انتظامی بالاتر برد.

وی کارهای امنیتی را به معادله ی چند مجهولی و چند بعدی تشبیه کرد که شامل موارد متعددی چون اعتیاد و سرقت می شود و به صورت زنجیره ای پیچیده و تو در تو است.

رییس دانشگاه علمی و کاربردی آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه امروزه برخورد علمی جای برخوردهای چماقی و چکشی را گرفته تصریح کرد: نیروی انتظامی در سال های گذشته با رفتار بسیار علمی تر عمل کرده و دانشگاه علمی کاربردی آمادگی هر نوع همکاری در جهت رسیدن به اهداف مدنظر پلیس را دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
سردار فكر ميكنين تا حالا اشتباه نكردين؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار