طرح زمستانی شهرداری قم با حضور ۳ هزار نفر نیرو و با تامین ۲۷۰ دستگاه تجهیزات و ماشین الات مکانیزه آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 22 December 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی اصفهانیان مقدم، معاون خدمات شهری شهرداری قم در مراسم آغاز طرح زمستانی شهرداری قم که با حضور پلیس راهور، هلال احمر، آتش نشانی برگزار شد، گفت: امسال ۳۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه جدید خدمات شهری در زمینه ایمنی، بحران و مدیریت پسماند‌های شهری خریداری شده و از امروز در اختیار مناطق ۸ گانه شهرداری قم قرار می‌گیرد.

وی افزود: در طرح امسال ۲۷۰ دستگاه تجهیزات مکانیزه خدمات شهری سبک و سنگین و تجهیزات متناسب فصل سرما برای رفع یخبندان معابر و آب گرفتگی‌هایی سطح شهر پیش بینی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه در سطح شهر قم امسال ۱۶۹ نقطه آسیب پذیر و حادثه خیز شناسایی شده است، است، گفت: مشکل ۹۰ درصد این نقاط با اصلاح انجام شده رفع شده است.

وی اضافه کرد: در مناطق ۸ گانه شهر قم ۵ هزار حلقه چاه جذبی وجود دارد و امسال هم برای رفع مشکل آب گرفتگی معابر ۱۶۹ حلقه چاه دیگر نیز برای جذب و دفع آب‌های سطحی حفر شده است.

اصفهانیان مقدم به تمهیدات لازم برای فصل سرما اشاره کرد و افزود: برای فصل سرد و جلوگیری از یخبندان در سطوح شیب دار، زیر گذر ها، روگذر‌ ها ۲۰ هزار بسته مخلوط شن و نمک در ۳۰۰ نقطه شهر برای مقابله با یخبندان تعبیه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار