دشمن در راستای رسیدن به اهداف شوم و اجرای برنامه های خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها مانع بر سر راه خود می بیند و هر روز از حربه ای جدید جهت ممانعت از شکوفایی و عالم گیری این اندیشه ناب استفاده می کند.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 19 December 2022

به گزارش «تابناک البرز» محمود نجفی، معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در خصوص تحریم سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) این استان توسط اتحادیه اروپا در یادداشتی آورده است:

دشمن در راستای رسیدن به اهداف شوم و اجرای برنامه های خود در غرب آسیا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها مانع بر سر راه خود می بیند؛ به همین جهت هر روز از حیله و حربه ای جدید جهت ممانعت از شکوفایی و عالم گیری این اندیشه ناب استفاده می کند البته این گونه رفتارها در طول تاریخ نبرد بین حق و باطل مسبوق به سابقه است.

از تبعید و تحریم حضرت رسول اکرم (ص) و مسلمانان در شعب ابی طالب که به خواست حضرت حق، نقشه آن ها نقش برآب شد تا جنگ و تحریم علیه مردم مظلوم و مومن ایران اسلامی نمونه هایی از این رفتارهای نابخردانه هستند.

امروز هم دشمن جنگ شناختی بی سابقه ای بر علیه ایران اسلامی آغاز و همچون کفار صدر اسلام شروع به تحریم اهل بصیرت در جبهه حق کرده است تا به گمان خود ترس و تردیدی در دل مسلمانان ایجاد کند که این نیز نشان از خشم شیاطین روزگار از تحریم شوندگان است.

بنابراین باید به همه عزیزانی که جبهه باطل، توان تحمل استقامت و ایستادگی آن ها را ندارد، تبریک گفت و به آیه قرآن اشاره کرد که در ان آمده است: أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیب.

به امید تابش نور مهدوی (عج) و تبدیل غرب آسیا و منطقه خاورمیانه به غرب آسیای محمدی (ص) و علوی (ع) و شکست جبهه باطل در ایجاد غرب آسیای صهیونیستی و ظلمانی در این مسیر گام برمی داریم و در این راه از هیچ تهدیدی نمی هراسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار