نماینده لنگرود در جلسه کمیته برنامه ریزی تاکید کرد:
کد خبر: ۱۰۸۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 15 December 2022

ضرورت توسعه پروژه های تحول آفرین در لنگرودضرورت توسعه پروژه های تحول آفرین در لنگرود

محمدنژاد با تاکید بر اینکه  پروژه های تحول افرین محقق شود تا در عین تولید، اشتغالزایی را ایجاد کند، گفت:در حوزه گردشگری و شهرک های صنعتی ظرفیت های زیادی در شهرستان لنگرور وجود دارد و بایستی مزیت ها در شهرستان شناخته شود.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان، پرویز محمدنژاد در جلسه کمیته برنامه ریزی لنگرود که با محوریت بررسی رشد اقتصادی هشت درصد امروز( پنج شنبه، ۲۴ آذر) با حضور  کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در بحث قانون، به اندازه کافی قانون وجود دارد و برنامه ششم هم  دو بار تمدید شد و از  درصد پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس با بیان اینکه قوانین موجود تنظیمی به نوعی اصلاح است، تصریح کرد: امروز در حوزه علم و ثروت و امار برجسته ایم اینکه چه چیزی را از لحاظ آکادمیک تحلیل کنیم، مشکلی وجود ندارد.

محمد نژاد ادامه داد: حلقه مفقوده این است که دستگاه های اجرایی مقدمات را فراهم کنند اما در حوزه عملگرایی می مانیم و ما باید از روزمرگی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه  تمام سازمان ها گرفتار رفتارهای روزمره هستند، خاطر نشان کرد: بستر و زیرساخت ها  فراهم است اگر واقعا به شهرستان خود ایمان و اعتقاد داریم باید دنبال کارهای بزرگ و زیرساختی باشیم تا مولد و ایجاد درآمد و ارزش افزوده مداوم را داشته باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه  پروژه های تحول افرین محقق شود تا در عین تولید، اشتغالزایی را ایجاد کند، اظهار کرد: در حوزه گردشگری و شهرک های صنعتی ظرفیت های زیادی در شهرستان وجود دارد و بایستی مزیت ها در شهرستان شناخته شود.

 

وی با بیان اینکه در خصوص زنجیره ارزش تا به امروز نتوانستیم موفق عمل کنیم، گفت: دستگاه های اجرایی از همین امروز  در زمینه معرفی پروژه های مهم شهرستان در سامانه ساوانا ( سامانه امار و اطلاعات نوین آریا)تلاش مضاعف داشته باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار