دادستان عمومی و انقلاب قزوین
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به وضعیت نامناسب پوشش در برخی مناطق شهری و گسترش بد حجابی و بی حجابی گفت: پلیس مبارزه با بی حجابی را باید به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 08 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین خبرگزاری ایرنا،  حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی که در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین برگزار شد، افزود: آنچه هیچگاه از اولویت های دستگاه های قضایی و انتظامی خارج نخواهد شد برخورد قاطع و جدی با هنجارشکنان و متخلفان است.

وی با اشاره به زمینه های مختلف همکاری بین دو مجموعه انتظامی و قضایی اضافه کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی در برخورد با کجروی ها در جامعه کنترل های جدی تری داشته باشد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: حجاب و عفاف و مبارزه با بدحجابی و بی حجابی یکی از مهمترین موضوعاتی است که پلیس باید در این زمینه بیشتر و جدی تر اقدام کند.

وی گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را یکی از آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: متاسفانه امروز در شهر قزوین علاوه بر گسترش بی حجابی، شاهد وجود برخی مظاهر از بی حجابی حتی در اماکن توزیع پوشاک مانند مانکن های شرم آور آن هم در نقاط مذهبی شهر هستیم که باید در مبارزه با این پدیده، اقدامات قاطع تری از سوی پلیس صورت گیرد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی پیشگیری و مقابله با پدیده سگ گردانی در اماکن عمومی شهر و جمع آوری قلیان ها را از دیگر مواردی عنوان کرد که نیروی انتظامی در برخورد با آنها باید جدی تر وارد شود.

وی همچنین افزایش نظارت بر مسیرهای مدارس دخترانه و دانشگاه ها به خصوص در محل های خلوت تر شهر را از دیگر وظایف نیروی انتظامی در جهت کنترل و تامین امنیت جامعه عنوان کرد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه از نیروی انتظامی خواست در اماکنی مانند بازار اقدامات خود را در حوزه پیشگیری و برخورد با متخلفین ویژه تر کند تا شاهد نارضایتی مردم نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار