مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: در یک برنامه ریزی منسجم و 18 ماهه تصمیم گرفتیم تمامی روستاهایی که به دلیل موقعیت سخت کوهستانی هنوز گازدار نشده‌اند از این نعمت خدادادی بهره‌مند سازیم و در گام نخست موفق شدیم 15 روستا را تحت پوشش قرار دهیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 27 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» سید رضا غفاریان در دیدار با نمایندگان شوراها و دهیاران روستاهای جاده چالوس اظهار کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری یکی از نکاتی که از آن غفلت شده اطلاع رسانی در مورد اقدامات انجام شده در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با بیان اینکه این اقدام از سوی معظم له جهاد تبیین نامگذاری شده است، ادامه داد: همانطور که بارها در جمع های مختلف عرض کردم در استان البرز وظیفه نوکری مردم در امور خدمات گاز بر عهده این مجموعه بوده و این نشست برای اجرای فرامین رهبری برای اجرای جهاد تبیین است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: تمامی کارکنان شرکت گاز استان البرز با الگو قرار دادن عملکرد و با استعانت از روح ملکوتی سردار شهید قاسم سلیمانی در این استان فعالیت می کنند.

غفاریان بیان کرد: 130 روستا به دلیل موقعیت سخت کوهستانی در البرز هنوز گازرسانی نشده است و در یک برنامه ریزی 18 ماهه تصمیم گرفتیم تا تمامی روستاهای باقی مانده را از این نعمت خدادادی بهره‌مند سازیم که در گام نخست موفق شدیم در هفته دولت 1401 بر اساس وعده‌ای که دادیم 15 روستا را در تحت پوشش قرار دهیم و به سرعت علمک گذاری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه گازرسانی به روستاهای جاده چالوس بیان کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته سرعت پیشرفت پروژه از 20 متر به 200 متر رسیده است از این رو از تمامی مسئولین مراتب قدردانی خود را اعلام می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار