معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار نظرآباد گفت: ساخت پنج هزار و ۱۳۸ واحد مسکونی سهمیه این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 12 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» محسن دهقان آزاد در نشست شورای تامین مسکن شهرستان نظرآباد افزود: از مجموع پنج هزار و ۱۳۸ واحد مسکونی پیش بینی شده در این شهرستان ، چهار هزار و ۸۹۱ واحد در شهر  نظرآباد و ۲۴۷ واحد دیگر در تنکمان احداث می شود.

وی یاد آورشد: درمجموع هشت هزار و ۲۴۷ نفر از مردم نظرآباد در طرح نهضت ملی مسکن  ثبت نام  کرده اند که  پنج هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط اولیه بوده  و قرار است اداره راه و شهرسازی با همراهی دیگر ادارات هماهنگی های لازم را برای جذب حداکثر واجدین شرایط را عملیاتی کند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نظرآباد گفت: حدود ۲۰۰ هکتار زمین مناسب در نظرآباد توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان شناسایی و یا تملک شده که  ابتدا  ساخت و ساز  در ۹ هکتار از زمین های  شهرک آزادگان آغاز خواهد شد.

در نشست امروز شورای تامین مسکن شهرستان نظرآباد  در خصوص تعاونی های مسکن شهرستان همچون تعاونی ترافیک و بازنشستگان گفتگو و تبادل نظر شد و با دستور ریاست جلسه مقرر شد در اسرع وقت مشکل این تعاونی ها مرتفع شود.

همچنین مقرر شد پرونده های تحت پوششین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرستان نظرآباد نیز که در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند  را در اسرع وقت بررسی و مراحل احداث مسکن آنان اجرایی شود.

در نشست شورای تامین مسکن شهرستان نظرآباد در مسکن کارگری نیز ۲ شرکت جم ساز و چی توز آمادگی خود را جهت ساخت مسکن اعلام کردند و قرار شد راه وشهرسازی زمین مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهد و در پایان هم بنیاد مسکن نظرآباد مکلف شد از محل اعتبارات حساب صد امام باهمراهی بخشداری ها و ستاد فرمان امام(ره) و دیگر ارگان های مربوطه نسبت به احداث ۱۰۰واحد مسکونی در روستاها برای نیازمندان اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار