کد خبر: ۱۰۷۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ 10 November 2022

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در حال حاضر استان توان کشتار روزانه بیش از ۱۰۰ تن مرغ را دارد که جوابگوی استان خواهد بود.

به گزارش تابناک همدان، رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ گرم ۶۳ هزار تومان اعلام شده است، گفت: قیمت مرغ به ثبات رسیده و در حال حاضر به قیمت ۶۴ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

او با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بعدازظهر حتی به ۶۲ و ۶۱ هزار تومان هم می‌رسد، گفت: پیک کاهش جوجه‌ریزی را گذراندیم و از این به بعد افزایش تولید را خواهیم داشت.

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه براساس گزارشات جوجه‌ریزی افزایش تولید را داریم، گفت: در حال حاضر استان توان کشتار روزانه بیش از ۱۰۰ تن را دارد که جوابگوی استان خواهد بود و آمادگی صدور مجوز برای خروج مرغ مازاد به استان‌های همجوار را داریم.

سرحدی با اشاره به اینکه تا پایان آبان جوجه‌‍ریزی استان مرز دو میلیون را رد خواهد کرد، گفت: جوجه ریزی آبان آمار خوبی بوده و تا پایان آبان مرز دو مکیلیون قطعه را رد می‌کند که بیش از نیاز ساتان است.

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: قیمت مصوب تخم مرغ ۳۹هزار و ۸۰۰ تومان درب مرغداری است، اما در همدان وقتی از عمده فروشی به سمت خرده‌فروشی می‎رود به صورت دانه‌ای عرضه می‌شود که نیاز به نظارت بیشتری است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار