طرح فاضلاب روستای « موزی بن » ساری با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی شامل احداث شبکه جمع آوری ثقلی فاضلاب به طول ۱۷۰۰ متر و قطر ۲۰۰ میلیمتر و ۱۵۰۰ متر تحت فشار به قطر ۱۱۰ میلیمتر و نیز احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۴ لیتر در ثانیه در دست اجراست.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ 09 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل آبفا مازندران گفت: طرح شبکه جمع آوری فاضلاب روستای موزی بن شهرستان ساری به منظور ارتقای سطح بهداشت عمومی ،حفظ منابع آب و محیط زیست از آلودگی و بازچرخانی پساب تصفیه شده در مصارف کشاورزی شروع شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس برارزاده در گفتگویی با اشاره به ضرورت شبکه جمع آوری فاضلاب در روستاها و شهرهای استان با توجه به بالا بودن سطح آب اظهار داشت: طرح فاضلاب روستای « موزی بن » ساری با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی شامل احداث شبکه جمع آوری ثقلی فاضلاب به طول ۱۷۰۰ متر و قطر ۲۰۰ میلیمتر و ۱۵۰۰ متر تحت فشار به قطر ۱۱۰ میلیمتر و نیز احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۴ لیتر در ثانیه در دست اجراست.
وی افزود: در حال حاضر ۵۰ متر لوله گذاری و نصب دو دستگاه منهول اجراء شده و در صورت اتمام این طرح ۱۲۰ خانوار جمعیت از مزایای آن برخوردار می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار