معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد: پیست بین المللی اسکی دیزین کرج به عنوان یکی از محورهای گردشگری برای برپایی جشنواره های زمستانی البرز قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 06 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» شهرام‌ علی‌محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های اقوام، خوراک و کودک در البرز گفت: البرز به عنوان استانی چهار فصل ظرفیت‌های گردشگری بالایی دارد و  در فصل زمستان جشنواره زمستانه ورزش‌های زمستانی در دیزین برگزار  می شود.

وی بیان داشت: از آنجایی که دیزین به عنوان منطقه‌ای بین المللی شناخته شده و پذیرای مهمانان خارجی و داخلی از نقاط مختلف کشور به خصوص پایتخت است  باید از این ظرفیت برای شناساندن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی گردشگری البرز استفاده کرد.

علی محمدی  اظهار داشت: هدف از این اقدامات این است که البرز را از استان معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت : بوستان فرهنگی تفریحی  ایران کوچک کرج  به دلیل داشتن نمادهای استان‌ها و اقوام مختلف مکان مناسبی برای جشنواره اقوام ایرانی است که صنایع دستی و لباس و سوغات هر قوم به نمایش گذاشته شود.

وی تاکید کرد:  البرز استانی است که به عنوان ایران کوچک با داشتن قومیت‌های مختلف ظرفیت برگزاری انواع جشنواره‌های اقوام ایرانی را دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز تاکید کرد: در حال تشکیل کمیته تخصصی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب اقامتگاهی برای مسافران هستیم.

پیست بین المللی دیزین واقع در ۷۰ کیلومتری شمال شرقی کلانشهر کرج دارای امکانات ویژه مانند هتل ، وسایل بازی و تفریحی است که همه ساله در فصل بارندگی یکی از پرازدحام ترین مناطق گردشگری کشور  و البرز است.

البرز بیش از ۵۵۰ اثر تاریخی و طبیعی و حدود ۱۵۰ روستای هدف گردشگری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار