نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن دانشگاه‌های کشور ما را هدف قرار داده تا با استفاده از توطئه‌های خود نسل دانش آموخته ما را گمراه کند.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ 30 October 2022

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز یکشنبه در تجمع دانش آموزی در اهواز و آیین تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس برای ایجاد امنیت و دفاع از کشور جان خود را فدا کردند، افزود: دانشمندان و مغزهای متفکر ایران از همین دانشگاه‌ها پرورش یافته‌اند و دشمن از ترس قوی تر شدن ایران اسلامی، دانشگاه‌های را مورد هدف قرار داده تا از این فرصت استفاده کند و به دنبال توطئه باشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و نظامی از جمله پرتاب ماهواره به فضا، و تولید و ساخت موشک‌های نقطه زن ادامه داد: اگر کشور در این ۴۰ سال گذشته عمر انقلاب اسلامی، رشد و تعالی داشته، به دلیل وجود همین دانشگاه و دانشگاهیان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: دشمن با تحریک جوانان و حضور آنها در خیابان‌ها به دنبال این است که اقتدار ایران را مورد هدف قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه جوانان ایرانی آگاه و توانمند هستند، ادامه داد: دشمنان نظام با تحریم دارو و واکسن نتوانستند به کشور ضربه بزنند زیرا جوانان و دانشمندان ایرانی با توانایی خود توانستند واکسن و دارو را خود تولید کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با ایران قدرتمند مشکل دارد، افزود: ایران از ذخایر سرشاری برخوردار است، اگر امروز در اروپا علم رشد می‌کند منشا آن ایران بوده و دشمنان به دنبال این هستند تا نگذارند کشور به قدرت برسد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: دشمن ۴۰ سال است نتوانسته در فضای حقیقی کاری انجام دهد و به همین دلیل به دنبال استفاده از فضای مجازی افتاده است.

به گزارش ایرنا در این آیین که جمع زیادی از نوجوانان و جوانان دانش آموز، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی قرائت شد و شرکت کنندگان با آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

گفتنی پیکر این شهید گمنام سپس برای خاکسپاری به پارک شهید صباغان اهواز منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار