رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: سارقی که با تهدید سلاح سرد در یک فقره سرقت اقدام به سرقت ۱۳ تلفن همراه مالباختگان کرده، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 24 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه تعدادی کارگر در باغ متعلق به وی در حال کار بوده اند که ناگهان شخصی با ورود به باغ و با تهدید سلاح سرد و سلاح شکاری اقدام به سرقت ۱۳ دستگاه تلفن همراه متعلق به کارگران و همچنین تعدادی ابزار آلات از قبیل ترانس جوش، فرز و... نموده و بلافاصله از محل متواری گردیده است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی، مأموران موفق به شناسایی متهم پرونده شده و با نمایش تصویر وی به کارگران باغ، چهره متهم تأیید شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: پس از هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر شد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به انجام سرقت مسلحانه اعتراف نمود، از شهروندان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه سرقت از خودرو، منازل و یا باغات آنها مراتب را فوراً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و از برهم زدن صحنه سرقت پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار