معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم مصمم است شعارهای خود را محقق کند و تاکنون نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته و در ادامه نیز نیازمند یاری مردم است.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 24 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در همه عرصه ها پیشرفت کرده است، اظهار داشت: دشمن از پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها و رشد علمی فزاینده کشور در تمامی رشته ها مایوس و ناامید نشده است.

وی مردمداری را از مهم ترین شعارهای دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: مصداق بارز تحقق این شعار، سفر رییس جمهور به تمامی استان های کشور و دیدار با مردم هر استان است.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: دولت سیزدهم مصمم است شعارهای خود را محقق کند و تاکنون نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته و در ادامه نیز نیازمند یاری مردم است.

حسنی برجسته سازی ضعف ها و وارونه جلوه دادن نقاط قوت کشور را مهم ترین راهبرد جبهه استکبار عنوان کرد و یادآور شد: تقابل ما با جبهه استکبار دائمی و نظام سلطه تنها به دنبال تضمین منافع خود در سراسر جهان است.

وی اضافه کرد: مردم در برابر هجوم تبلیغاتی دشمن هوشیار باشند و تسلیم فتنه های استکبار نشوند.

حسنی همچنین با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی در کشور تاکید کرد: امروز مسایل مهم و دغدغه شوراها که همان مسایل و مشکلات و دغدغه های مردمی است مطرح و مدیران نیز تلاش خواهند کرد این مطالبات و خواسته ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

وی گفت: شوراها بیشترین ارتباط را در هر شهرستان با مردم دارند و می توانند در تحول و توسعه شهرستان ها نقش آفرین باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام شوراها را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان ها عنوان کرد و افزود: مطالبات، دغدغه ها و خواسته ها آنان که همان خواسته مردم است با جدیت تمام پیگیری می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار