دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت ۳۸ عضو یک شرکت هرمی خبر داد که با گذاشتن آگهی بازاریابی در دیوار، اقدام به عضوگیری می‌کردند.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 22 October 2022

بازداشت ۳۸ عضو یک شرکت هرمی در فردیس

به گزارش «تابناک البرز» حسین ناصرخاکی با اعلام خبر شناسایی و دستگیری ۳۸ نفر به اتهام عضویت در شرکت‌های هرمی گفت: شناسایی اعضای این شرکت هرمی زمانی در دستور کار قرار گرفت که فردی به دادستانی فردیس مراجعه و مدعی شد چند روز است از برادرزاده خود بی خبر است.

او با اشاره به اینکه بلافاصله دستور شناسایی فقدانی به آگاهی فردیس صادر شد، می گوید: ساعاتی بعد از این دستور، محل نگهداری این فرد شناسایی و مشخص شد موضوع به عضویت در شرکت‌های هرمی مرتبط است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: با حضور پلیس در محل نگهداری، مشخص شد ۳۸ عضو یک شبکه هرمی در آپارتمانی حضور دارند و برخی هم سابقه بازاشت به اتهام مشابه داشتند.

او با بیان این که متهمان تحت نظر قرار گرفتند و دستور شناسایی و دستگیری سرشاخه‌های شرکت صادر شده است، می گوید: طبق بررسی‌ها، اعضای این شبکه هرمی با تبلیغ بازاریابی در سایت‌های اینترنتی دیوار و شیپور اقدام به شناسایی قربانیان خود کرده و پس از مراجعه فرد به محل استقرار، اقدام به گروگانگیری می‌کردند.

ناصرخاکی با هشدار به خانواده‌ها در مراقبت از فرزندان گفت: متاسفانه اعتماد به دوستان و تبلیغ در فضای مجازی فرد را گرفتار این شبکه‌های هرمی می‌کند و ضرورت دارند خانواده‌ها نسبت به این نوع فعالیت‌ها هوشیار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار