روزی که به نساجی آمدم گفتم باید واقع گرا باشیم. بچه‌های ما پتانسیل این را دارند که بهتر باشند اما نباید فشار روی آن‌ها باشند و باید بازی به بازی پیش برویم. باید ذهن برنده خواه داشته باشند و این مدل تفکر نیاز به زمان دارد. من ایده آل گرا هستم و دوست دارم فوتبال قابل احترامی را ارائه دهیم. با این حال نواقصی داریم که باید کار کنیم. ما دوست داریم مدرن‌تر بازی کنیم و یک جایگاه آبرومند به دست آوریم. باید منطقی جلو برویم اما بالای جدول هم بمانیم
کد خبر: ۱۰۷۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ 20 October 2022

به گزارش ایسنا، حمید مطهری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل فولاد اظهار کرد:‌ قبل از بازی هم گفتم بسیار بازی تاکتیکی و فیزیکی خواهد بود. فولاد تیم خیلی خوبی است و این اولین شکست‌شان بود. آن‌ها جزو هشت تیم برتر آسیا هستند و این نشان می‌دهد تیم بزرگی هستند. این شکست از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با جان و دل کار می‌کنند و نکات تاکتیکی را رعایت می‌کنند.

او ادامه داد: ما روی انتقال‌های منفی فولاد کار کردیم و می‌دانیم چگونه باید بازی کنیم. گل دوم ما هم روی همین نقطه ضعف فولاد به ثمر رسید. من ۳۲ سال است در فوتبال هستم اما معنای تیم را اینجا فهمیدم. این اتحاد از هزاران تاکتیک بهتر است. به هواداران هم تبریک می‌گویم. به بازیکنانم همیشه می‌گویم برای این هواداران بازی کنید چون این هواداران فوتبال را خوب می‌فهمند. بجنگید و حتی اگر ببازید برای شما دست می‌زنند چون فرهنگ دارند. این پیروزی را به مالک محترم باشگاه تقدیم می‌کنم چون با جان و دل برای این تیم زحمت می‌کشد.

مطهری اضافه کرد: روزی که به نساجی آمدم گفتم باید واقع گرا باشیم. بچه‌های ما پتانسیل این را دارند که بهتر باشند اما نباید فشار روی آن‌ها باشند و باید بازی به بازی پیش برویم. باید ذهن برنده خواه داشته باشند و این مدل تفکر نیاز به زمان دارد. من ایده آل گرا هستم و دوست دارم فوتبال قابل احترامی را ارائه دهیم. با این حال نواقصی داریم که باید کار کنیم. ما دوست داریم مدرن‌تر بازی کنیم و یک جایگاه آبرومند به دست آوریم. باید منطقی جلو برویم اما بالای جدول هم بمانیم.

او درباره عملکرد داوری بیان کرد:‌ من همیشه سعی کردم واقعیت‌ها را بگویم. درست است دو سه صحنه اشتباه داشت اما در مجموع داوری خوب سوت زد. اینگونه نیست که بازی را بردم این را بگویم. داور خوب قضاوت کرد و به او خسته نباشید می‌گویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار