امیر کشتی قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران برابر رقبای مطرح خارجی برای کسب یک مدال جهانی دیگر به میدان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 16 October 2022

به گزارش تابناک قم، کشتی‌گیری که از بین نخبه‌های رده‌های سنی پایه زیر نظر مربیان با دانش کشتی قم در خانه کشتی سپهبد شهید سلیمانی مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه رشد و پیشرفت کرده، اکنون عضوی از تیم اعزامی ایران به رقابت‌های زیر 23 سال قهرمانی امیدهای جهان است.

این کشتی‌گیر در وزن 72 کیلوگرم عضو تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های 2022 قهرمانی امیدهای دنیا است و بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان و کسب مدال‌های متنوع داخلی و برون‌مرزی، با روحیه بسیار بالا و انگیزه مضاعف به دنبال یک افتخار جدید در کشتی جهان است.

رقابت‌های کشتی زیر 23 سال امید قهرمانی جهان از دوشنبه 25 مهر ماه برگزار می‌شود و کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار تا اول آبان ماه در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا با یکدیگر رقابت می‌کنند، پیکارهایی که البته قرعه‌کشی آن برای معرفی رقبا روز یکشنبه 24 مهرماه برگزار می‌شود.

مسابقات وزن 72 کیلوگرم که امیر عبدی فرنگی‌کار ملی‌پوش قم نماینده تیم کشورمان است، روز سه شنبه 26 مهر برگزار می‌شود و کشتی‌گیران این وزن از ساعت 10:30 تا 15:30 روی تشک می‌روند، ضمن اینکه روز چهارشنبه 27 مهر از ساعت 10:30 مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم برگزار می‌شود.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در این مسابقات در 55 کیلوگرم پویا دادمرز، در ۶۰ کیلوگرم امید آرامی، در ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، در ۶۷ کیلوگرم سیددانیال سهرابی، در ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی، در ۷۷ کیلوگرم محمدرضا مختاری، در ۸۲ کیلوگرم علیرضا مُهمدی، در ۸۷ کیلوگرم ابوالفضل چوبانی، در ۹۷ کیلوگرم علی عابدی‌درزی و در ۱۳۰ کیلوگرم علی‌اکبر یوسفی به رقابت می‌پردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار