مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس عنوان کرد محور و بنای اصلی در آموزش و پرورش مدیران مدارس هستند.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 12 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» جلسه عمومی مدیران ناحیه دو کرج با هدف آگاهی بخشی به مدیران مدارس و بررسی مسائل مهم حوزه آموزشی و پرورشی با حضور مدیران مدارس دولتی و غیردولتی در سالن اجتماعات رضوان ناحیه دو کرج برگزار شد.

ابوالحسن معظمی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در این جلسه گفت: محور و بنای اصلی در آموزش و پرورش مدیران مدارس هستند، چون مدیران بصورت مستقیم و بی واسطه با بدنه اجتماعی جامعه در ارتباط بوده و کلام و رفتارشان در بین دانش آموزان و شرکای آموزشی صاحب نفوذ است و قدرت اقناعی و اثربخشی بیشتری نزد ایشان خواهند داشت.

وی به مسائل پیش آمده در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام پیوسته در پی ضربه به انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن بواسطه فتنه انگیزی بوده و خواهند بود و این موضوع نیازمند هوشمندی مردم و در راس آن مدیران مدارس است که به عنوان گروه مرجع که با توده بیشتری از افراد در جامعه ارتباط دارند را طلب می کند.
معظمی از مدیران مدارس درخواست کرد ضمن حفظ آمادگی و هوشمندی کامل، در تصمیمات خود گروه های نظارتی و حراستی منطقه را در جریان امور قرار داده و از اقدامات خارج از نظارت پرهیز کنند.

در ادامه این جلسه سید ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان فردیس با تشکر از مدیران آموزش و پرورش بیان کرد: رسالت اصلی ما فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ در سطح شهرستان است و برای تحقق این امر مهم نیازمند به هماهنگی و همراهی مدیران و معلمان هستیم.

وی در ادامه به فتنه انگیزی های صورت گرفته اخیر توسط دشمنان نظام و انقلاب اشاره و عنوان کرد: نظام سلطه از توسعه و پیشرفت کشور مستقل و ایران قوی برآشفته و نگران است و مادام برای جلوگیری از این پیشرفت مانع ایجاد می کند که به فضل الهی و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حمایت ملت راه به جایی نخواهند برد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اعتراض و حق مطالبه توسط مردم گفت: این حق برای مردم محفوظ بوده وچه بسا اعتراضات فراوان صنفی در یک سال اخیر برگزار شده و هیچ مانعی برای آن نبوده است.

امام جمعه فردیس بیان کرد: آمریکا و ایادی غرب دلسوز ملت ها نبوده و دنبال منافع و مطامع سیاسی خود هستند. اگر آمریکا مدافع حقوق زنان و کودکان است، چرا در یمن و سوریه و عراق به واسطه داعش جنگ افروزی کرده و باعث به خاک و خون کشیدن هزاران کودک بی گناه مردم شده است.

وی آگاهی و تبیین بیشتر شرایط به دانش آموزان و فرهنگیان را در این برهه مهم دانست و بیان کرد: بنده و همکاران این آمادگی را داریم تا با حضور در جلسات تخصصی در مدارس نسبت به تبیین و آموزش دانش آموزان و معلمان با آموزش و پرورش همکاری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار