پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور به پایان رسید و تیم‌های مقاومت گلساپوش و صدرشیمی از استان یزد با اقتدار قهرمان و نایب قهرمان ایران شدند و رتبه چهارمی هم به دیگر نماینده استان یزد رسید.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 12 October 2022

به گزارش ایرنا، این مسابقات در ۱۸ هفته با حضور تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، سپاهان سمنان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری، صنعت فرش حداد اصفهان و دریانوردان بوشهر به صورت رفت و برگشت پیگیری شد.

در پایان این مسابقات نفسگیر با حضور تیم‌های ریشه‌دار و مدعی دارای ساحل، مقاومت گلساپوش و صدرشیمی از یزد اول و دوم شدند و مقام سومی لیگ به تیم فرش حداد اصفهان رسید و همچنین چادرملو ارکان به رغم شایستگی در مکان چهارم قرار گرفت.

کسب عناوین اول، دوم و چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جاری توسط تیم‌های یزدی نشان دهنده ظرفیت و تلاش‌های خوبی است که در این رشته جذاب در استان صورت می گیرد.

ورزش یزد در اکثر رشته‌های مختلف دارای استعداد و همچنین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است که اگر بصورت صحیح و علمی، برنامه‌ریزی و مدیریت لازم و مناسب صورت گیرد در سایر رشته‌ها یزدی‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

قطعا برای یزد دارای ظرفیت‌های معدنی و صنعتی فراوان به هیچ وجه پذیرفته نیست که هم‌اکنون در برخی از رشته‌ها در مقایسه با سایر مناطق به خصوص استان‌های همجوار جایگاه مناسبی ندارد.

امیدواریم موفقیت‌های مستمر فوتبال ساحلی استان در کشور موجب ایجاد زمینه و انگیزه لازم برای سایر رشته‌های ورزشی و حضور موثر و کسب جایگاه ورزش یزد باشیم که یک حق مسلم و مطالبه است که بدون شک رسیدن به آن کار سختی نیست.

افزاز در فصل گذشته این رقابت‌ها تیم مقاومت گلساپوش با کمال افتخار در قالب یک برنامه مدون با همت و همراهی دست‌اندرکاران باشگاه و مردم منطقه با وجود حضور تیم‌های مدعی و ریشه‌دار بر بام قهرمانی ایستاد و در فصل جدید بار دیگر با اقتدار از عنوان فصل گذشته خود دفاع کرد.

۱۵ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی از شهرسان یزد و چادرملو از اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار