جشنواره و نمایشگاه دانشگاه پاک با حضور آثار بیش از ۱۹۰ دانشجو در دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 06 October 2015

به گزارش تابناک یزد،سومین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک  با حضور معاونت فرهنگی دانشگاه یزد جنب ساختمان آمفی‌تئا‌تر دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.

 

در این جشنواره بیش از ۲۱۵ اثر از ۱۹۰ دانشجو حضور دارد که هدف از برگزاری این جشنواره جلب مشارکت دانشجویان در حوزه پیشگیری از اعتیاد، استفاده از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و هنری دانشجویان، هم افزایی و تعامل فعالان فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌ها، کمک به تقویت فضای پویا و پرنشاط دانشجویی در حوزه پیشگیری و ارتقای سطح سلامت و بهداشت فکری، روحی و جسمی دانشجویان است.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره روزهای۱۱ تا ۱۴ مهر ماه ۹۴ در دانشگاه یزد برگزار می‌شود افزود: در این جشنواره منطقه‌ای، تعداد ۱۹۰ دانشجو از دانشگاه‌های تهران، قم، البرز، اصفهان، شهرکرد، اراک و یزد حضور دارند و بیش از ۲۱۵ اثر در موضوعات مختلف از جمله کاریکاتور، عکس، انیمیشن، نقاشی، مقاله، پایان نامه، کلیپ، داستان، شعر، وبلاگ، پوس‌تر و فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

لازم به ذکر است، مهم‌ترین محورهای برگزاری جشنواره زندگی مطلوب دانشجویی، نقش تبلیغات و رسانه در پیشگیری از شیوع مواد مخدر، اخلاق و قانون‌گرایی و نقش آن در زندگی سالم دانشجویی، دانشجو، فرهنگ، آسیب‌های اجتماعی، نقش خانواده و دوستان در روابط اجتماعی سالم و زندگی خوابگاهی، فرصت‌ها و تهدید‌ها عنوان کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار