مدیر اداره گردشگری و امور زائران سازمان فرهنگی شهرداری قم از ارائه اطلاعات مورد نیاز زائران اربعین از طریق سامانه زیارت و گردشگری قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 18 September 2022

به گزارش تابناک قم، حمید نادری، مدیر اداره گردشگری وامور زائران سازمان فرهنگی شهرداری قم اظهار کرد: سامانه جامع زیارت و گردشگری قم به‌منظور معرفی اماکن و ارائه تمامی اطلاعات موردنیاز زائران، مسافران و گردشگران به نشانی اینترنتی www.qomzaer.ir فعالیت ویژه خود را این بار در ایام اربعین حسینی دنبال  کرد.

او ادامه داد: در این درگاه اینترنتی معرفی کاملی از ظرفیت‌های گردشگری قم به‌ویژه با رویکرد مذهبی و همچنین  اطاعات موردنیاز مسافران و زائران ازجمله مراکز اقامتی، بهداشتی و درمانی، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری ارائه‌ می شود.

نادری در ادامه  برگزاری تور‌های زیارت  ویژه زائران پاکستانی و هندی مراسم اربعین؛ برگزاری نمایشگاه فرهنگی درمحل اسکان و خدمات رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی را ازجمله برنامه‌های مدیریت  گردشگری وامور زائران سازمان فرهنگی شهرداری قم برشمرد.

او عنوان کرد:معرفی ویژه‌ برنامه‌ها و مراسم مختلف در کنار بخش ویژه چندرسانه‌ای با عکس و کلیپ از ظرفیت‌های گردشگری قم از دیگر ویژگی‌های این سامانه جامع است.

شایان ذکر است:مسیریابی و راهنمایی حرکت با نرم‌افزار‌های مسیریاب نشان نیز در این درگاه اینترنتی برای مسافران و زائران به‌منظور ساماندهی ترافیک صورت پذیرفته است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار