مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: تاکنون بیش از سه هزار کلیپ و برنامه در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای معرفی شهدای استان تهیه و پخش شده است .
کد خبر: ۱۰۶۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 13 September 2022

حجت‌الاسلام عباس زارع روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این کلیپ‌ها به بخشی از زندگی نامه، تولد، محل و زمان شهادت و وصیت‌ نامه‌های شهدا اشاره شده است.

وی ادامه داد: این کلیپ‌های فرهنگی و چند رسانه‌ای با عنوان( امروز روز توست ) برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ‌سازی ایثار و مقاومت برای مردم به خصوص برای جوانان تهیه و پخش شد.

این مسئول بیان کرد: تاکنون از ۲ هزار و ۲۰۰ شهید استان که دارای وصیت‌نامه هستند یک هزار و ۸۰۰ مورد آن تهیه و برای استفاده مردم و جوانان در فضای مجازی بارگذاری شد.

زارع بیان کرد: تهیه خاطره از خانواده شهیدان و جامعه ایثارگران جزو برنامه‌های مهم و محوری این اداره‌کل است که تاکنون یک هزار و ۸۰۰ مورد تهیه و این کار مهم تا پایان سال ادامه دارد.

وی گفت: برای حدود ۶ هزار خانواده ایثارگران و جانبازان بالای ۵۰ درصد موضوع مهم خاطره نگاری در دستور کار است که به مرور با همکاری رسانه‌ها و جامعه هدف صورت می‌گیرد.

این مسئول اظهار کرد: تاکنون یک هزار یادواره و یادمان شهدا به خصوص با همکاری خانواده‌های معزز ایثارگران در استان برگزار شده و سرکشی به آنها با قوت ادامه دارد.

زارع گفت: امسال هفت مستند، چهار تئاتر و چهار کلیپ در حوزه ایثار و شهادت در استان و مناطق مختلف تابعه پیش‌بینی و با همکاری جامعه زیرپوشش ادامه دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار