نمایشگاه پاییزه عرضه لوازم التحریر و کالاهای باکیفیت ارزان عصر روز یکشنبه و در آستانه سال تحصیلی جدید به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در کانون شهید سبحانی سپاه کرج آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 12 September 2022

نمایشگاه فروش پاییزه تا پنجم مهر در البرز ادامه دارد

به گزارش «تابناک البرز» مسوول خدمات رفاهی سپاه استان البرز در آیین آغاز به کار نمایشگاه پاییزه گفت: این نمایشگاه پاییزه بیش از ۸۰ غرفه دارد که با همکاری اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف و با حضور تولیدکنندگان، اصناف و کسبه استان در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برپا شده است. 

وی با بیان اینکه همه شهروندان می توانند از این نمایشگاه بازدید و اقلام موردنیاز خود را خریداری کنند، عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، دسترسی بهتر شهروندان به کالاهای باکیفیت و ارزان تر و کمک به معیشت مردم و توجه به اقتصاد مقاومتی است.

رحیم اسفندیاری با اشاره به نگاه ویژه فرماندهی سپاه البرز  به موضوع خانواده و دغدغه وی مبنی بر دسترسی مردم به کالای ارزان قیمت و باکیفیت اظهار امیدواری کرد، طی مدت ۱۵روزه  که این نمایشگاه برپاست بتوان برای برگزاری نمایشگاه های بعدی تجارب خوبی کسب کرده و در دسترسی بهتر مردم به کالای باکیفیت و ارزان ایفای نقش کرد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پاییزه از ۲۰ شهریور تا پنجم مهر ماه از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ میزبان شهروندان خواهد بود و در صورت استقبال عمومی، امکان تمدید آن نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: امسال تمرکز ما بیشتر بر عرضه لوازم التحریر، کیف و کفش بوده اما در کنار این کالاها، غرفه های متعدد دیگری نیز برپا شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز در آیین افتتاح نمایشگاه پاییزه در کانون شهید سبحانی سپاه کرج گفت: این نمایشگاه طبق مصوبه استانداری و بنا به نیاز خانواده ها به ویژه دانش آموزان به اقلام مختلف به خصوص لوازم التحریر برپا شده است. 

سردار علیرضا حیدرنیا با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در برگزاری این نمایشگاه پیشتاز شد، مطرح کرد: دستگاه های مختلف از جمله اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری البرز برای برپایی این نمایشگاه که به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، پای کار آمدند. سعی شده که اجناس با کیفیت بالا و قیمت پایین در این نمایشگاه عرضه شود. 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه اقلام قابل عرضه در نمایشگاه پاییزه به خصوص اجناس تنظیم بازاری از طریق تولیدکنندگان در اختیار مردم قرار می گیرد، اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه آغاز برای برگزاری نمایشگاه های بزرگتر باشد تا بتوانیم دست به دست هم دهیم و در راستای خدمت رسانی بهتر و کاهش مشکلات مردم گام های موثری را برداریم.

حیدرنیا بسیج را یک نهاد خدمتگزار پیشتاز در همه عرصه ها دانست و با بیان اینکه استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: سپاه و بسیج این آمادگی را دارد که در مناسبت های مختلف به ویژه ایام سال جدید، با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود و همکاری سایر مسئولین استان به ویژه مسئولین اقتصادی، این گونه نمایشگاه ها را برگزار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار