به دنبال مسدود شدن سه راه تعاون شهر یزد؛
به دنبال مسدود شدن سه راه تعاون به بلوار دانشجو در شهر یزد از سوی عوامل شورای ترافیک این شهر نه تنها شاهد تسهیل و روان‌سازی ترافیک در هفته‌های اخیر در این محدوده از شهر نیستیم که گره‌ ترافیکی جدیدی به گره‌های ترافیکی موجود در شهر اضافه شده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 11 September 2022

کافیست که آفتاب غروب کند و ساعت اولیه شب فرا رسد، صدای بوق های پی در پی خودروهاست که آرامش بلوار دانشجو یا به اصطلاح رینگ شهری یزد را گرفته و هرج و مرجی ایجاد میشود که دیگر معلوم نمی‌شود کی به کیست.

یکی از مسیرهای سه راهی مسدود شده تعاون به سمت بلوار دانشجو، خودروها را برای ورود به این مسیر پرتردد به سمت بریدگی مقابل پارک شادی هدایت می‌کند ولی با مسدود بودن آن توسط راهور روبرو می‌شود. البته به دنبال بازگشایی پارک شادی گره ترافیکی در این نقطه که حاصل بسته شدن سه راه تعاون است، با بستن چند ساعته بریدگی هم رفع نمی‌شود و چاره‌ای جز معطل ماندن در ترافیک چند صد متری این بلوار وجود ندارد.

البته مسئولان شهرداری مسدود کردن سه راه تعاون در محل تقاطع آن با بلوار دانشجو را دستاورد بزرگ به حساب می‌آورند و معتقدند با مسدود کردن این محل در راستای ایجاد رینگ شهری از دروازه قرآن یزد تا میدان ابوذر اقدام شده است.

هرچند مسدود کردن این سه راهی باید بعد از اجرای بلوار پیامبر اعظم(ص) حد فاصل سه راه تعاون تا خیابان آیت الله کاشانی انجام می‌شد و حتی اگر دوربین‌های کنترل سرعت این معبر به اصطلاح رینگ شهری هم بگذریم، اما از ترافیک ایجاد شده این بلوار نمی‌توان به راحتی گذشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار