تیم مقاومت گلساپوش یزد در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مصاف تیم چادرملو اردکان رفت و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید تا به این ترتیب قهرمانی زودهنگام و تاریخی خود را جشن گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ 11 September 2022

در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم مقاومت گلساپوش یزد در اردکان مقابل تیم چادرملو صف آرایی کرد و و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و عنوان سریع ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را به خود اختتصص دهد.

تیم مقاومت گلساپوش با گل های مهدی شیر محمدی، هادی فرهمند، محمد علی مختاری و محمد معصومی زاده توانستند سه امتیاز این بازی را به دست آورد تا بدین ترتیب بدون باخت و مقتدرانه با 38 امتیاز و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد.

این چهارمین قهرمانی ساحلی بازان گلساپوش یزد در پانزده دوره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

به گزارش ایسنا در دیگر بازی‌های این هفته، تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، شاهین خزر رودسر و فرش حداد اصفهان حریفان خود را شکست دادند تا بدین ترتیب تا پایان هفته چهاردهم، تیم‌های پارس جنوبی بوشهر و چادرملو اردکان با ۲۱ امتیاز در رده دوم و سوم بایستند و تیم صدرشیمی یزد نیز با ۱۸ امتیاز در مکان چهارم قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار