فرماندار کرج با اشاره به حساسیت کار شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: اختلاف و دو دستگی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از وظیفه اصلی خود و تمرکز برکارهای عمرانی و خدمت به مردم دور می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 06 September 2022

دو دستگی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از خدمت به مردم دور می‌کند

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور در کمیته تثبیت که با حضور دادستان کرج، معاون قضایی دادگستری استان البرز، فرماندار کرج و اعضای شورای شهر کرج در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد، گفت: فرصت‌های خدمتگزاری بسیار محدود است و زمان زود سپری می‌شود و باید این فرصت برای خدمت به مردم را از دست نداد.

وی تصریح کرد: همه باید به عنوان خادم مردم دست به دست هم بدهیم و منافع شخصی خود را کنار بگذاریم و در جهت منافع عمومی و مصلحت مردم کار کنیم؛ خدمت به مردم  باید سرلوحه کارها قرار بدهیم.

قاسم پور  با اشاره به  موضوع انتخاب شهردار جدید کرج افزود: انتظار می‌رود هر زودتربحث حوزه مدیریت شهری کرج  تعیین تکلیف شود تا بتوانیم در فضای جدید که در بین مسؤولان وجود دارد در فضای اتحاد انسجام و همدلی خدمات رسانی را به مردم استمرار ببخشیم.

فرماندار کرج تاکید کرد: در حوزه مدیریت شهری مساعدت و کمک خواهیم کرد و طرح و برنامه های مدیریت شهری کرج باید در چارچوب و شاخص‌های پیشنهادی به استانداری البرز و فرمانداری کرج ارائه شود.

وی افزود: موضوع پرونده‌های کمیسیون ماده صد نیز باید با تشکیل جلسات این کمیسیون براساس شاخص‌ها باید مورد بررسی  و تعیین تکلیف شوند.

قاسم پور با اشاره به سپری شدن  یک سال از عمر شورای ششم  شهر کرج، خاطرنشان کرد: سال پر فراز و نشیبی در حوزه مدیریت شهری و دوره ششم شورای شهر گذشت دادستان کرج توصیه‌هایی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار