مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس البرز گفت: یک هزار و ۱۹۶ دانش آموز و دانشجو این شهرستان در سال تحصیلی جدید علاوه بر خدمات دولتی کمیته امداد از حمایت حامیان بهره مند می شوند.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 04 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» کاوه بکان،مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: در سال تحصیلی گذشته  یک هزار و ۱۰۰ دانش آموز از فرزندان  خانوارهای نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خدمات دولتی دریافت کردند که از این تعداد ۵۵۰ دانش آموز آنها علاوه بر دریافت خدمات دولتی در واحد اکرام از خدمات حامی بهره مند  شدند.

او افزود: در زمان حاضر در حال آماده کردن کیف و نوشت افزار به ارزش حدود ۱۳۸ میلیون تومان برای ۵۵۰ دانش آموز هستیم.

بکان گفت: همچنین  تعداد ۹۶ دانشجو از فرزندان نیازمند هستند که از این تعداد ۲۶ دانشجو در واحد اکرام تحت پوشش خدمات حامی قرار می گیرند.

او افزود: در زمان حاضر هشت هزار حامی به ایتام کمک مالی می کنند هر حامی ماهانه مبلغ ۳۰ هزار تومان به بالا واریز می کند و سرانه هر یتیم ماهانه ۷۵۰ هزار تومان است 

مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت:  رویکرد حمایت از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند با هدف توانمندی و ایجاد زمینه مهارت‌آموزی آن‌ها اجرا می‌شود دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره‌های تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی(برای دانش‌آموزان) و کمک‌هزینه شهریه(برای دانشجویان) دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار