مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه تخلفاتی که در فولاد مبارکه صورت گرفته اگر صحیح باشد خیلی برای ما نگران کننده است،گفت: برای جلوگیری از تکرار چنین تخلفات باید مسوولان، مدیران پاکدست و معتقد به آخرت را شناسایی و در مسئولیت‌های مهم گماشته شوند.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 03 September 2022

به گزارش تابناک قم،  آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با سید رضا فاطمی امین وزیر صمت اظهار داشت: اگر مدیر و کارمندی که تخلف آن محرز شده باید او را عزل کنیم تا سایر مدیران بدانند در نظام اسلامی کسی که تخلف کند باید کنار گذاشته شود و افراد شایسته لایق جایگزین شوند.

وی افزود: باید مراقب بود افرادی که شایستگی ندارند در پست‌های حساس این وزارتخانه که وظیفه تولید و صنعت کشور را بر عهده دارد به‌کارگیری نشوند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: تخلفاتی که در فولاد مبارکه صورت گرفته اگر صحیح باشد خیلی برای ما نگران کننده است که شاید در شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر نیز چنین تخلفاتی داشته باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: برای جلوگیری از تکرار چنین تخلفات باید مسئولان، مدیران پاکدست و معتقد به آخرت را شناسایی و در مسئولیت‌های مهم گماشته شوند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه مسئولیت وزارتخانه صمت با سایر وزارتخانه بسیار است، خاطرنشان کرد: این وزارتخانه مسئولیت تأمین نیازهای اساسی مردم تا نیازهای کلان را دارد و باید تلاش مستمری داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار