مدیرکل پست یزد با بیان این که کمک به توسعه پایدار استان از جمله رویکردهای جدی در ارائه خدمات پستی است، گفت:‌ در حال حاضر 74 نمایندگی شهری و 19 دفتر آی سی تی روستایی مأموریت ارائه خدمات پستی را در استان یزد به عهده دارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 27 August 2022

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علی‌محمد رحمانی‌پور،‌ صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در شرکت ملی پست،‌ اظهار کرد:‌ این شرکت به عنوان گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور نقش زیر بنایی در توسعه اقتصادی و بهره وری ملی ایفا می‌کند.

وی کمک به توسعه پایدار استان را از جمله رویکردهای جدی در ارائه خدمات پستی دانست و افزود:‌ اداره کل پست استان یزد سعی دارد با رویکردی نوین و اصلاح اساسی در ساختارهای فنی، مالی و سازمانی، تحولی چشمگیر در عرصه خدمت رسانی ایجاد کند.

رحمانی پور حذف انحصارات و صدور مجوز به بخش غیردولتی برای ارائه خدمات پستی به مردم و برقراری ۳۹ خطوط مبادله شهری و روستایی حمل و نقل و مبادله مرسولات درون استانی را از جمله اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته دانست و گفت:‌ در حال حاضر از استان یزد چهار خط مبادله‌ای با استانهای اصفهان، هرمزگان،‌کرمان و تهران برقرار است.

مدیرکل پست یزد در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت ۷۴ نمایندگی پستی در سطح استان، تصریح کرد:‌ ۱۹ دفتر آی سی تی نیز در روستاها خدمات حوزه پستی را ارائه می‌کند.

وی در پایان بسترسازی مناسب برای توسعه سرویس خرید و فروش اینترنتی، توسعه کسب و کار شرکت‌های نوپا، استارت آپ‌ها و رونق تولید و رشد اقتصادی پایدار را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد:‌ سامانه رهیاب موزعین در اداره پست استان یزد راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس
برچسب ها: پست ، روستایی ، نمایندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار