یکی از طرح‌های عمرانی و خدماتی در دست اجرا بوستان پردیسان در فاز سه این شهر است که طرح روشنایی آن از روزهای گذشته آغاز و به زودی تکمیل می شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 27 August 2022

به گزارش تابناک تهران، رضاکارخانه شهردار پردیس در این باره گفت: این بوستان به مساحت  ۲۰ هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در بخش عمرانی مراحل احداث خود را سپری می‌کند.

وی  توضیح داد: در این بوستان سه برج نوری متحرک مجهز به گیربکس با ارتفاع ۱۸ متر دارای ۱۶ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات برخوردار از شار نوری ۲۶ هزار لومن به همراه ۱۳ پایه بتنی جانمایی و نصب شده است.

شهردار پردیس: بوستان پردیسان تکمیل می شود

شهردار پردیس  با اشاره به سایر مشخصات این  طرح عمرانی - خدماتی  اظهار داشت: ۴۲۰ متر کابل زمینی و ۸۴۰ متر کابل هوایی در طرح عمرانی و خدماتی اجرا شده است.

کارخانه از بهبود روشنایی بوستان امام رضا (ع) با هدف ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان خبر داد و اظهار داشت: ساماندهی روشنایی بوستان امام رضا(ع) با بهسازی ۶۸ پایه چراغ روشنایی توسط واحد تاسیسات اجرایی شده است.

وی ادامه داد: طرح بهسازی و نوسازی روشنایی بوستان امام رضا(ع) در فاز چهار شهر پردیس با تجهیز ۶۸ پایه چراغ به سرچراغ های ضد سرقت، با قدرت روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر اجرایی شد.

شهردار پردیس: بوستان پردیسان تکمیل می شود

شهردار پردیس با اشاره به ضرورت هدایت آب های سطحی، بیان کرد: طرح جدول‌گذاری در خیابان الماس فاز ۴  اجرا شد ، هدایت آبهای سطحی در سطح شهر بر اساس اولویت بندی از پیش تعیین شده در حال انجام است و به زودی در سایر نقاط شهر اجرایی خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار