فرماندار ویژه دهلران ؛
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت : ما بومی استان درنیروگاه صبا دهلران را مستحق جذب و پذیرش میدانیم لذا هر گونه سرپیچی از این تصمیم مساوی با برخورد قضایی و امنیتی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ 27 August 2022

به گزراش تابناک ایلام ؛ لطیف صادقی در گفت گو با خبرنگار ما با انتقاد از نحوه برگزاری آزمون نیروگاه صبا در خار ج از استان ایلام گفت : برابر تصمیم کمیته کارگری و شورای تامین برای رعایت عدالت سعی کردیم در قالب سامانه کاریابی و اداره کار و امور اجتماعی نیروی مورد نیاز شرکتها را تامین کنیم .

وی افزود : نیروگاه صبا دهلران هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیست لذا بومی استان درنیروگاه صبا دهلران را مستحق جذب و پذیرش میدانیم.

صادقی با اشاره به اینکه اگر چه هم مجموعه مدیریت شهرستان و امام جمعه محترم و نماینده مردم در مجلس قبلاً به مدیران صندوق بازنشستگی و مدیران شرکت در این خصوص تذکر داده اند ؛ بیان داشت : اما با بی تدبیری محل آزمون را خارج از استان انتخاب و باعث رنجش مردم منطقه شدند.

فرماندار ویژه دهلران ادامه داد :رسماً اعلام می‌داریم حتی اگر آزمون را در کره مریخ هم برگزار کنید اولویت جذب باید در چار چوب کمیته کارگری باشد و مدیران مربوطه باید پاسخگو ی تنش های آتی در منطقه باشند.

صادقی با انتقاد ازشریط موجود گفت : دلیلی ندارد که برای جذب نیرو در شرکتی که در حوزه دهلران و استان ایلام قرار دارد و ما باید به آن سرویس بدیم ، آزمون را در استان دیگر برگزار کرد و از سراسر کشور برای آن دعوت به کار نمود .

وی تصریح کرد : تنها خیر و برکت این شرکتها فقط جذب چهار جوان بیکار در منطقه است و هیچ خیر و برکت دیگری هم برای مردم ما ندارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار