مهدی آزادواری، رییس سازمان لیگ فدراسیون اسکی خبر داد:
مهدی آزادواری، رییس سازمان لیگ فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی جمهوری اسلامی ایران از کسب نخستین طلای اسکی چمن در مسابقات جهانی که در پیست دیزین برگزار شد، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ 25 August 2022

به گزارش تابناک رضوی، گفته وی در این مسابقات، سید مرتضی جعفری عضو تیم ملی اسکی روی چمن ایران موفق شد در اولین روز مسابقات جام جهانی اسکی چمن به مدال طلای رشته مارپیچ سرعت دست پیدا کند.

وی افزود: رقابت‌های جام جهانی اسکی چمن به میربانی پیست بین المللی دیزین با قهرمانی سید مرتضی جعفری اسکی باز کشورمان در روز نخست آغاز شد.

آزادواری تصریح کرد: در روز اول رقابت‌های جام جهانی و در رشته مارپیچ سرعت، سید مرتضی جعفری موفق شد به مدال طلای جام جهانی این رشته دست پیدا کند و پس از وی، لورنزو گریتی و فیلیپو زامبونی از ایتالیا به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: در بخش بانوان و در رشته مارپیچ سرعت نیز مارگریتا مانزونی از ایتالیا به مقام قهرمانی رسید و الیسکا کالورینا از چک دوم و سوم شدند.

به گفته وی، رقابت‌های جام جهانی اسکی چمن باحضور اسکی ۲۹ اسکی برتر جهان از ۴ کشور خارجی از جمله ایتالیا چک، اتریش و اسلواکی طی دو روز به میزبانی پیست بین المللی دیزین در سه رشته مارپیچ سرعت، مارپیچ کوچک و مارپیچ کوچک برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار