فرماندار اصفهان با اشاره به اراده فرمانداری در حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان گفت: ایجاد اشتغال ‌یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از رواببط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در بازدید از یک شرکت ریسندگی و بافندگی ‌‌در بخش مرکزی شهرستان اصفهان با تأکید بر حمایت فرماندار اصفهان از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، ایجاد اشتغال را یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به اراده جدی دولت در حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان افزود: تولیدکنندگان می‌توانند با سرمایه‌گذاری در بخش‌های جرقویه سفلی و علیا و بن‌رود و قسمتی از بخش جلگه شهرستان اصفهان از مزایای مناطق محروم و برخورداری از معافیت‌های قانونی در پرداخت مالیات استفاده کنند.

کفیل با بیان اینکه در شرایط خشکسالی منطقه بهترین جایگزین برای اشتغالزایی و جبران خسارت‌ها توجه به شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی در سطح شهرستان است گفت: به همین منظور مدیریت شهرستان با جدیت پیگیر ایجاد زیرساخت‌های لازم در دو شهرک صنعتی اژیه و ورزنه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی هست و از اعتبارات تملک دارائی سال جاری مبلغ 10 میلیارد ریال اختصاص داده است تا زمینه مطلوب برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مناسب در این مناطق ایجاد شود.

فرماندار اصفهان شرایط و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در منطقه جرقویه و شهر تودشک را مناسب دانست و افزود: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌توانند با کمترین هزینه و زمان ممکن نسبت به سیر مراحل اداری و ایجاد کارگاه و کارخانه در این مناطق اقدام نمایند و از امتیازات مناطق محروم این شهرک‌ها و نیروی کار مناسب استفاده نمایند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931213001548#sthash.dj8ZEWhZ.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار