مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه
مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه از جانمایی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در راهپیمایی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ 24 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با محوریت بررسی وضعیت جانمایی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در راهپیمایی اربعین از نگاه مدیریت بحران اربعین با حضور مدیرکل بحران استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

غلامرضا شهبازی در این جلسه بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران استان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در جهت هماهنگی، پیشگیری و کاهش خطر در راهپیمایی اربعین امسال تاکید کرد.

مدیرکل بحران استانداری ضمن اعلام آماده باش کامل به تمامی دستگاه‌های اجرایی، عضو این ستاد اظهار داشت: بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی از ابتدا تا انتهای مسیر حرکت زوار در استان بمنظور پیشگیری و کاهش هر گونه مخاطره احتمالی  برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) صورت خواهد پذیرفت و برابر وظایف ذاتی، اقدامات کلیه دستگاه‌های خدمات رسان از جمله ادارات آب و برق و  سوخت، مخابرات، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس، هلال احمر و... از دید مدیریت بحران مورد بررسی و نظارت کامل قرار خواهد گرفت.

وی در پایان از کلیه مدیران و همکاران عضو ستاد خواست که تا پایان مراسم  از هیچ گونه خدمتی در این راستا فرو گذار ننموده و آماده هر گونه عملیات اجرایی و امدادی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی (ع) باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار