رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: در زمان حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از کارگران مراکز تولیدی خدماتی این شهرستان از مقرری بیمه بیکاری برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 23 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» بهنام بهداروند، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: برای دریافت بیمه بیکاری نیازی به مراجعه حضوری نیست و فقط از طریق سامانه‌های کارا و سامانه جامع بیمه بیکاری باید ثبت نام انجام شود و بعد از احراز هویت از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و مقرری بیکاری به حساب متقاضی واریز می‌شود.

او با بیان این که با موارد نا ایمن واحد‌های کارگری برابر قانون برخورد می‌شود، افزود: موارد با خطر ریسک بالا مورد توجه بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد، زیرا قانون در مورد همه واحد‌ها یکسان است.

بهداروند می گوید: اکنون نیز اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در دستور اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردیس قرار دارد و در مراحل جمع آوری اطلاعات پرسنل شرکت‌ها هستیم.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: امسال کارگران پنج شرکت بزرگ فردیس تحت پوشش آموزش‌های حوزه اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند که در مجموع ۲۷۰ نفر در این آموزش‌ها شرکت کردند.

بهداروند افزود: افراد متقاضی بهره مندی از کمک‌های دولتی که شرایط اقتصادی ضعیف  دارند در صورتی که تحت حمایت دستگاه‌های کمیته امداد امام (ره) و همچنین بهزیستی قرار ندارند در سایت حامی ثبت نام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار