دوران فرماندهی رجب زاده در کلانتری ١١را از نظر تامین امنیت و عقب نشینی بزه کاران اجتماعی ، دوران طلایی امنیت یاد می کنند. اگر چه نیروی انتظامی چالوس بحمداله، همیشه دارای فرماندهانی شجاع، لایق و شایق به خدمت بوده و هست.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 21 August 2022

افسر وظیفه شناس نیروی انتظامی در چالوس، از دنیای فانی، به دیار باقی شتافت
حاج ایرج رجب زاده، رییس پرتلاش کلانتری ١١ را همه می‌شناسند.
افسری که به علت جدیت بیش از حد،داشتن  صداقت ستودنی در کار و آمادگی خدمت در طول شبانه روز درمقابله با اراذل، اوباش،  قاچاقچیان، سارقان، متخلفان و بزه کاران اجتماعی، بسیار موفق عمل کرده.
این افسر شجاع در بسیاری از ماموریت های داخلی خود، شجاعانه، یک تنه و به تنهایی به سراغ خلاف کاران، برهم زنندگان نظم اجتماعی، مزاحمان نوامیس مردم وافراد خلافکار می رفت و آن
ها را دستگیرکرده  و تحویل دستگاه قضایی می داده است. و دراین کار آنقدر شجاعت، مهارت، صداقت و لیاقت از خود نشان داده بود که با اخذ دو درجه ترفیع   از فرمانده وقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی،بطور همزمان، به درجه سرهنگ دومی  نائل آمده بود.
درزمان فرماندهی این افسر وظیفه شناس، خاطر خانواده ها و شهروندان از نظرامنیت اجتماعی، ایمنی نوامیس و نداشتن مزاحمین  خیابانی آسوده بوده. تاجایی که بزه کاران اجتماعی، ولگردان، قاچاقچیان سارقان و برهم زنندگان نظم عمومی در چالوس، همراه باترس و احترام، از مرحوم رجب زاده حساب برده و می ترسیدند. چون می دانستند این افسرشجاع،نفوذ ناپذیر  در امر ایجاد نظم عمومی، تامین امنیت شهروندان و حفظ نوامیس مردم در مقابل خلافکاران از هیچ تلاشی فروگذار نیست.تاجایی که خانواده ها و شهروندان چالوسی، دوران فرماندهی رجب زاده در کلانتری ١١را از نظر تامین امنیت و عقب نشینی بزه کاران اجتماعی ، دوران طلایی امنیت یاد می کنند. اگر چه نیروی انتظامی چالوس  بحمداله، همیشه دارای   فرماندهانی شجاع، لایق و شایق به خدمت بوده  و هست.  
خداوند رحمن، به خانواده  محترم مرحوم حاج ایرج رجب زاده، صبری جمیل عطا کند  و آن افسر وظیفه شناس  را بخاطر خد مات ارزنده و زیبنده ای که از خود بروز داده، غریق رحمت واسعه خود فرماید..

 حسین بابایی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار